Jungsikdang也是我的另一個首爾推介,可是它和茶啖不同嘅地方係,它真的算得係一位難求。如果真是有心要吃的話,務必至少三星期之前一定要訂位。Jungsikdang據講在NewYork的店拿下了米芝蓮星星呢!

Jungsikdang很難找,如果只看地址會弄得一頭霧水(明明寫新沙洞卻原來響鴨鷗亭,島山公園隔壁)。就算你找對了地址,也要花一段時間,因為它位於一幢大廈的樓上,招牌也極之不顯眼。總之找到了有家"The Kitchen"嘅餐廳,Jungsikdang就響它的斜對面就是了。

要試貴價餐廳一定要食Lunch,因為通常都有Set,比晚餐平很多。Jungsikdang的午餐是4 course Set。每一道菜都有三種可供選擇。

若果你問我Jungsikdang最令人難忘的是什麼,我會二話不說話係甜品。唔講好唔好食,單係賣相就足以令人嘩嘩聲。我點的是『島山公園』。(哈哈,都講咗餐廳响島山公園隔離,用餐時係望著島山公園,所以不難想像為什麼他們的signature甜品叫這個名吧!)

這個就是島山公園啦!

 DSC00275.JPG  

真係靚到唔捨得食入口!好得意呀!

再睇下我個朋友叫的Jang Dok,即係韓國人的傳統醬缸。洗唔洗咁可愛啊!

DSC00276.JPG  

甜品雖然賣相一流,但係講到好吃,就比唔上其他幾道菜。

首先是免費的開胃菜。

DSC00264.JPG  

然後是我的appertizer Octopus。個八爪魚煎得啱啱好,下面的蔬菜既新鮮又香口,讚!

DSC00269.JPG  

第二道菜我揀了Beansprout Paella。Paella唔係西班牙菜嚟架咩,不過我又覺得好有韓國風。不過個飯就真係袖珍咗D,真係名副其實的一口飯。

DSC00270.JPG  

好啦好啦,到main course啦,宜家睇番相我都流晒口水嘅Smoked Pork Jowl。我覺得好似我哋嘅乳豬。但係佢哋都做得好脆。

 DSC00273.JPG  

Set也包了咖啡或茶。有趣的是這裡的茶葉是放在一支支的試管裡面,讓客人選擇。當然也不少得小糕點送茶啦!

DSC00278.JPG DSC00280.JPG  

40000多won可以享用到如此美食,只能說個抵字。唔知,第日會唔會有机会試到紐約店的手勢呢?

 

Jungsikdang

IMG_6698.jpg  

 http://www.jungsik.kr/

649-7 SINSADONG
GANGNAMGU SEOUL

+82 2 517 4654


檢視較大的地圖 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Jungsikdang 首爾美食
    全站熱搜

    娜娜林 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()