我有個朋友,種親盆栽都瓜哂,所以他決定幫每棵植物改番個名,諗住有名有性就有人性有生命,就會養得大咁話。

自從我搬到新居以後,我就將客㕔窗台變左個秘密花園。於是我都有樣學樣,幫我D植物改名。

今日要介紹的叫洋蔥仔。洋蔥仔都有個故仔,佢嚟自荷蘭阿姆斯特丹的鬱金香博物館。原本諗住買鬱金香,但係店主一聽我地來自香港,就即刻槍番我地手上嘅鬱金香球,說:「forget about it!」可能佢見我地一臉失望,就介紹了exotica amaryllis,說好適合香港咁熱嘅地方種。

Exotica Amaryllis 開花之後是這樣的。


於是我就帶著洋蔥仔越洋回到香港了。這種花球像極了洋蔥,可以水種或泥種。因為我怕泥會惹蚊於是決定水種。




短短一個月,洋蔥仔就快高長大。不到一個月就要換大一點的瓶了,好期待快D開花。

開花了開花了!






arrow
arrow
    文章標籤
    exotica amaryllis
    全站熱搜

    娜娜林 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()