上回介紹咗Narisawa嘅魔法麵包,今次繼續寫其他菜式,碟碟都靚到好似藝術品一樣,唔講真係爭啲以為自己去咗美術館。

未上菜之前,通常侍應都會問你需唔需要Aperitif,估唔到佢哋仲貼心地提供無酒精嘅cocktail。除咗wine pairing,仲有tea pairing。。。 好厲害,不過太貴冇幫襯到。

我哋點咗應節嘅櫻花特飲。單係賣相已經一百分。

Adjusted-01509.jpg

這次食嘅係2016 春天系列,以『里山』(Satoyama)為主題。乜嘢係里山呢?原來Wiki都有介紹架喎,即係郊外偏遠山區嘅可耕種農地(差唔多係咁意思啦哈哈)。原來廚師覺得日本70%土地都係森林,而且四面環海。日本人嘅生活都係同森林海洋密不可分,這樣天然嘅環境稱之為里山。有山有海,所以食材全都係來自這些日本嘅山地同海洋。Anyway,頭盤先上Baby Sweet Fish and Sakura。

Adjusted-01516.jpg

啲櫻花醬整得好靚,加埋個透明碟襯托到啲魚仲好似仲響個水池度游嚟游去咁,成幅立體畫一樣,爭啲唔捨得食落肚。雖然話係Sweet Fish,但係個頭位置係有少少苦味架。

之後係來自佐賀嘅Soft Shelled Turtle,軟殼蟹就食得多,軟殼龜都係第一次食。不過味道唔係好食得出係龜,可能炸成咁,其實話係乜都差唔多味。

Adjusted-01515.jpg

還有不在menu上面嘅餐前小食。估佢唔到,果兩舊黑過古天樂嘅原來係洋蔥嚟。

Adjusted-01514.jpg

跟住呢個真係又係另一個藝術品,Satoyama Scenery and Essence of the Forest。直情整埋出黎比你睇咩叫『里山』,好似一個像真度極高嘅模型呀。

Adjusted-01513.jpg

最好笑係果杯裝喺小木桶嘅Essence of the forest,初頭飲落以為係普通清水,淡而無味。不過,既然講到係森林精華,嗒嗒下又真係有少少森林味。。。哪,呢啲嘢真係要加啲創作力量同幻想,就會嚇你一跳架啦。不過隔離果渣草同柴枝全部都係食得架。

下一味菜,名有啲長,兵庫縣神戶牛,靜岡縣斷溝龍蝦,加埋沖繩嘅海蛇。wow,究竟係乜東東?好得意呀,原來係講緊放響蝦片上面嘅一口壽司材料。海蛇就做咗清湯。

Adjusted-01520.jpg

Adjusted-01521.jpg

Next,兵庫縣明石市嘅鯛魚同埋來自石川縣嘅牡丹蝦整嘅sashimi。Yum Yum!

Adjusted-01524.jpg

三重縣嘅大蜆煮出來嘅濃湯。豆豆加番茄加蜆肉嘅精華,好濃好鮮味,正!

Adjusted-01529.jpg

繼續海鮮,靜岡縣龍蝦仔配以石川縣嘅蜂斗菜(butterbur bud)同東京嘅獨活(Udo)。

Adjusted-01531.jpg

山口縣方頭魚加石川縣馬毛蟹。。 不過實不相瞞,成餐最難食係呢個。唔知點解有啲腥味,舊魚完全無味,同一般炸雪魚無分別。。。。 睇番都有啲唔開胃哈哈。

Adjusted-01535.jpg

衰嘢唔好提,介紹番啲好嘢先,『Luxury Essence 2007』神奈川縣鮑魚。雖然係鮑魚做嘅清湯,但係今次唔似Essence of the Forest啦,話明Luxury嘛,係鮑魚有鮑魚味架。

Adjusted-01536.jpg

嘩,再來山口縣嘅雞泡魚同白子。唔駛我再多講白子呢樣日本名貴食材。。。不過有機會嘅話,我唔希望再食。。。。

Adjusted-01537.jpg

好啦好啦,到主菜啦,係京都鴨。係用Slow cook嘅煮法整嘅,我覺得整到幾唔錯。

Adjusted-01539.jpg

齋睇眼睛都有啲飽,係時候上甜品啦。呢個甜品真係值得真心讚,『Tsubaki and Koji』。Koji,日文叫麴菌,常被用作發酵大豆嚟製造醬油,味噌等,亦會用來造酒。姑勿論呢啲咁學術性嘅介紹,簡單來講,我覺得用咁樣嘅食材去做甜品本身已經好有原創性,完全冇出面平常甜品用嘅元素。甜味來自純天然嘅麴菌,仲帶有濃濃嘅酒香。好厲害!

Adjusted-01542.jpg

 跟住仲有甜品二號,福岡抹茶。雖然冇之前個甜品咁特別,但係都好好食。綠茶配mochi紅豆,從來都好難唔好食哈哈。

Adjusted-01544.jpg

Narisawa嘅故事仲未完。。。 食完呢個咁清新脫俗嘅甜品之後,還有好戲在後頭。由於我哋食得快(話快都食咗兩粒鐘),所以我哋係第一個見到侍應推呢架咁森林feel嘅甜品車出嚟,真係嚇到個心肝仔都離一離。送茶嘅petit four洗唔洗咁誇先。。。這個一定係我食過咁多間餐廳最靚嘅Petit Four甜品車仔。連這個小小環節都花咁多心思,而且每件都整得非常精緻,絕不馬虎,真係好佩服廚師對食物精益求精,力求完美嘅堅持。

IMG_1728.jpg

IMG_1729.jpg

雖然飽,但係我都差唔多每樣都點咗。有啲後悔冇樣樣都要晒。。。係咪好靚呢。值得一提,大家有冇覺得前面嗰粒小草有啲熟口熟面呢,佢就係小草牛油個細佬,不過佢唔係牛油係朱古力嚟,好cutie呀!

Adjusted-01547.jpg

配埋杯herb tea真係一絕。

Adjusted-01545.jpg

 平心而論,單係為咗Narisawa個魔法麵包同埋個Petit Four,我覺得點都值得嚟食一次。但係會唔會再嚟呢?咁啱當日坐響我哋隔離係某位香港前廣播處長,我就以佢講嘅一句說話來(先旨聲明,唔係偷聽,係佢講得真係好大聲)為Narisawa這一餐作結 - 『咁貴嘅一餐,唔係有人請我唔會再嚟囉!』哈哈,雖然咁講有啲唔係幾好意思,但係我確實有啲認同 :-)有啲餐廳,食一次留作一世嘅回憶就好足夠架啦(尤其荷包唔係真係咁豐厚嘅時候)!

 

Narisawa

東京都港区南青山2-6-15

    03-5785-0799

http://www.narisawa-yoshihiro.com/

(網頁英文版有專為外國人網上預訂服務,每個月第一個工作日開始可以預約下一個月份)

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Narisawa 東京美食
    全站熱搜

    娜娜林 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()