大家知唔知道有一個世界五十最好餐廳排名架呢?

http://www.theworlds50best.com/list/1-50-winners

當然,參考下姐,唔係叫你『跟住個list去旅行』,我邊會咁娘先(下刪笑聲三十下)。。 我食Narisawa都唔係因為佢係第八位(真係唔係,除非係),而係因為食家陳生介紹。當然,跟排名又好friend介紹都好,總不免有中伏嘅時候。只嘆一句,要食好(東)西難免要啲運氣仔架啦。

其實寫Narisawa之前,諗咗好耐個標題,應該寫佢個魔法麵包丫定係寫overall個觀感好呢。。不過無論點好,我都係決定先介紹佢個麵包。後來睇番,先知原來個小小麵包係餐廳嘅standout dish。Well,真係好standout囉,真係可以講足一世咁難忘。我成日話(我話咋!),要睇一間西餐廳好唔好食,睇下個餐前麵包質素就略知一二。如果用呢個標準,咁Narisawa一定贏到開巷,直情係走響麵包界嘅尖啄,擰轉頭見唔到任何人果隻!

不過嚴格來講,個麵包(人家有名嘅,叫Bread of the Forest 2010)並唔係餐前,雖然佢響個餐牌係排最前。你睇下佢哋個餐牌整到好似個書籤咁,專登俾客人最後可以帶走慢慢返屋企研究。

IMG_2253.jpg

一嚟上菜,就係從第二味開始。心都有啲奇怪,個『森林麵包』去咗邊呢。不過掛住影相同欣賞啲食物都唔得閒諗咁多。食到咁上下,無啦啦侍應就捧咗碟咁嘅嘢上枱。

IMG_1709.jpg

我先望下中間果pat好似史力加嘅漿,心諗咁核突嘅唔係食吓話。。  唔通係食側跟啲生果(講笑姐,爛gag嚟嘅!),侍應只係話呢個係yeast (酵母)嚟,叫我哋唔好搞佢,由佢放响度發酵下。哦(?)

再過十零分鐘,侍應又返黎啦,今次推咗架車仔出嚟,個賣相同頭先碟嘢係一個theme架,好森林呀!然後二話不說,將果pat史力加撻落去花叢裡邊個兜兜度,然後施展魔法,沈咗D魔法粉 (咋。。咋。。 可惜冇煙冒出嚟。。。唔係效果更佳!),炒咗一陣,用蓋一冚,上枱。。。 未食得。侍應話繼續等。。。 哦。。。 我諗我形容得唔係咁好,自己睇片。。去片!

如是者,過多十零分鐘之後,侍應終於返黎打開。真係好似表演魔術,最後由頂帽走出嚟果隻兔仔一樣。不過今次笨唔係兔仔,係兩隻麵包!響呢個moment,真係點唔可以唔O嘴。。。

IMG_1715.jpg

為咗配合森林嘅意境,仲要加多舊小草牛油響側邊。冇錯,係牛油嚟架。。。 真係暈低咗。

IMG_1719.jpg

搞咁多花臣,你一定會問,咁好唔好食先。Good Question!答案係,真係真係真係超超超好食。同平時用焗爐焗嘅麵包係完全唔同層次(我知,因為食完呢個魔法麵包,佢哋仲會補多個廚房焗爐焗嘅同款兄弟麵包比我哋refill)。首先熱到無朋友,真係辣嘴!其次係麵包裡面有柚子,淡淡嘅柚子清香配合新鮮無比嘅麵包真係令人有如騰雲駕霧。。。 (後刪三百字。。) 個牛油雖為配角都不得之了,上面綠色海苔碎粉末,下面啡色朱古力粉,連埋啲牛油搽落去麵包度真係絕配,好好食呀!(我哋隔離枱嗰班外國人,仲一啖吔咗成舊牛油,真係不得不佩服佢哋唔怕肥嘅膽量!)可惜新鮮魔法整嘅只有一千零一隻,食完就冇lu。一絕。。難忘。。 ! 絕對係成個餐牌裡面至好食嘅招牌菜!

待續。。。

 

 

 

 

arrow
arrow

    娜娜林 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()