對日本的燒雞飯有份難以解釋的情意結,真係好令人懷念。以前響東京做嘢嘅時候,成日去公司對面嘅燒雞舖食Lunch。那間鋪頭好有性格,Menu只有三樣嘢,1)Chicken in a box; 2) Chicken outside of a box; 3) 親子丼,啱哂有選擇困難的你(當然要揀D雞響唔響個盒入面都幾花心思㗎!)最記得個老闆仲無啦啦放咗一年假,到我差唔多要離開東京嘅時候先返嚟開番舖,有性格到呢。。

所以,今次朋友極力推介這間響築地嘅燒雞飯店,仲要講到係全東京最好食,仲唔第二日即刻仆倒去食咩。仲要空肚食早餐個隻,唔係點試到D真雞味。餐廳就位於晴海通,沿著晴海通由銀座往築地方向大概行十分鐘就見到,途經築地市場,你要有信心唔會改變主意去左食魚生先得,因為我哋意志好堅決所以輕易過關,直闖雞店。

IMG_1166  

因為時間尚早,未到午飯時間,裡面冇其他人客。裝修非常之咁簡約,仲俾我見到這個逐頁揭式日曆,好經典呀!

IMG_1163  

先look look餐牌。真係蠱惑的餐牌,其實三款都係同一樣嘅嘢(就係燒雞胸肉,同免治雞串),只不過係數量唔同,價錢又爭少少。左面那個燒鳥丼仲加多個雞籮柚咁重口味。。  我一早已經收到風,最抵食嘅係右面嘅Service丼,有三舊雞胸肉同兩條雞串,只係1050円,加埋有湯送,係咪好抵先?

IMG_1162  

嚟啦嚟啦。。我的Service丼! 醬汁同山椒粉是自己後加的。個雞好。。好。。。好食呀!好肯定係新鮮雞,因為雞有雞味,而且好彈牙好Juicy。。。 WoW。。  第一舊最好食,至於個雞串,本人覺得好好味 (可能我鍾意食免治嘢!)不過朋友話都係雞胸好食啲, OK,各自各精彩啦!唔識形容,總之真心覺得好食,俾兩隻拇指公佢!而且比起赤阪公司對面個間有過之而無不及,舊那間醬汁比較濃而且雞較細舊,這裡雞肉大大舊,少醬汁更能突顯雞的鮮味。

IMG_1165  

一句講晒,早餐一流。食完行番去銀座,十一點啱啱百貨公司開門,fit哂!

 

Totoya  とゝや (ととや) (注:只供午市 星期一至六9:00 - 14:00)

東京都中央区築地6-21-1

03-3541-8294

arrow
arrow

    娜娜林 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()