當年托酒店的推介,發現了東京今半壽喜燒,即刻驚為天人。其實背後係有段古的。話說原本我係拜託酒店幫我book位於New Otani酒店嘅『岡半』(記住東京有兩間岡半壽喜燒,係New Otani嗰間,唔係銀座果間),只可惜兩日前預訂都已經fullu fullu了,先『退而求其次』食了今半。

如是者吃了好幾次今半(亦介紹了好幾個朋友仔去食過),今次再訪東京,決定要俾岡半多一次機會。我自己一個月之前打電話親自去訂Lunch,完全無難度。再睇下佢哋網頁個價錢,咪住先,有問題。。 點解晏晝食壽喜燒午市套餐,只係三千五百日圓。。。 ??? 咁。。。平嘅???  究竟食乜牛先?加上又咁容易book,心裡難免懷疑究竟好唔好食架,仲一度有取消預約番去食今半嘅念頭。。。 不過諗住費事煩,姑且一試嘅心態,於是就響一個風和日麗,藍天白雲,櫻花盛開嘅下午,走出咗赤阪見附地鐵站,步行去New Otani酒店。去過東京咁多次,都係第一次去New Otani酒店,真係超大。。。  單係由行入New Otani辦公大樓,再行去酒店大堂,再行去餐廳,就起碼需要10分鐘。。。我都係第一次響東京見到咁大嘅酒店。。(係,我認我大鄉里

我哋book咗十二點正,點知成間房只係得我哋一張枱有客,好似包場一樣,到我哋差唔多走先嚟多兩枱客人。嗱,食壽喜燒如果係由專人幫你燒嘅話呢,係應該由頭到尾都係由同一位侍應招呼你嘅,唔知係咪因為客人唔多,我感覺我哋今次位侍應好似淨係serve我哋一張枱咁。。  (點解我要特別提呢個專人服侍嘅point呢,因為要計算埋入去如果我哋只係俾3500日圓食午市套餐個性價比呀嘛,你知東京人工幾貴㗎啦!)

講番個3500日圓午市套餐係咁嘅。我哋當然要打爛沙盤問到篤,了解一下咁嘅價錢,岡半俾啲乜嘢牛我食啦。。  有問題,有答案。。  原來係A4和牛,仲要係雪花均勻嗰隻。親身食過真係好滑好得好食,唔係講笑。

IMG_1576.jpg

既然一場黎到,加上本著求真嘅心,梗係要再食啲靚啲嘅牛牛,比較下究竟3500円套餐係咪真係咁抵食。於是我哋再嗌多個12000円套餐,今次係A4同A5牛一半一半。

IMG_1577.jpg

IMG_1579.jpg

嗱,老實講,A5牛呢的確係滑過A4牛個小馬鼻,但係個人認為值唔值嗰八九千円差價呢就好見仁見智,咁呢當然貴嘅餐嘅餐後甜品係清甜蜜瓜,3500円就只有綠茶雪糕一杯,不過呢啲都係虛名嘢嚟嘅啫,重點都係牛牛呀嘛。3500円食到咁嘅質素嘅A4牛,講真真係唔知去邊度搵,仲要係響高級酒店入面,專人服侍。。。

通常呢,食壽喜燒都會跟飯一齊送牛肉食嘅,但係呢如果你唔係好大食,我就強烈建議你飯最後先上,放在壽喜燒啲汁度一齊煮,叫侍應加埋蛋同蔥。。。 唔。。。 好味道呢。。。

IMG_1583.jpg

真係冇得頂。。 如果單從性價比去計,岡半實在無論食物質素,餐廳環境以至服務態度都大大跑贏咗今半(注:今本已經各方面都超班架啦,不過真係一山還有一山高,冇辦法)。實在太抵食啦,十個讚!最重要係,家陣咁多日本餐廳都拒絕外國人直接預約,岡半還是很樂意接待外國人,真係好難得。下一次,等我試埋東京tabelog壽喜燒第一位嘅末広町いし橋,就真係可以為呢場壽喜燒之爭嚟個終極一併啦!!!

 

岡半

東京都千代田区紀尾井町4-1 ホテルニューオータニ 東京 ロビィ階

03-3261-3417

http://www.newotani.co.jp/tokyo/restaurant/index.html

 

之前今半的介紹

http://harmomimi.pixnet.net/blog/post/284526257

 

 

 

arrow
arrow

    娜娜林 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()