先來賣花讚花香的時間,介紹一下鳥喜有幾巴閉先:

(1)2016年東京榮獲米芝蓮一星的串燒店有五間,鳥喜是其中一間

http://gm.gnavi.co.jp/restaurant/list/tokyo/all_area/all_small_area/yakitori/1star/

(2)可能你會話米芝蓮係鬼佬嚟,未必懂得欣賞日本人口味,咁不妨睇下tabelog 2016 日本五十最佳餐廳,上榜嘅得番鳥喜一間,排第十九位。

http://tabelog.com/en/award/restaurant

不過呢啲都係虛名嚟,當然要親身食過先知龍定鳳。鳥喜位於錦糸町,真係唔係專登去食都唔會去呢個地方。。。 其實又唔係真係好遠,響淺草Sky Tree附近(雖則話附近,步行到要30分鐘)。晚上這裡做兩輪,6點半一輪,8點半第二輪,可能係咁,鳥喜相對比較易訂位。我哋幫襯那晚除了我哋,差唔多全部都是本地人。

門口當然要留個影先。

IMG_1588.jpg

晚餐時間只可選擇Set,另可在menu追加。

IMG_1597.jpg

IMG_1598.jpg

餐牌上邊有點點就是set menu包的。好了,知道日本人燒雞真係將隻雞煎皮拆骨,差唔多係你諗得出嘅部份都攞嚟食。。。萬一你唔食內臟,真係會俾佢嚇一嚇。

先上嘅係佢哋嘅名物之一,White Breast with Wasabi (仲要標明Almost Raw)。。  直譯差不多生雞肉。

IMG_1594.jpg

真係冇呃人,真係生到無朋友。有一刻我真係有D猶疑,究竟可唔可以擺入口。。  平時真係冇想像過放舊生雞肉入口架喎。。。  反正我不入地獄誰入地獄,死就死啦。。  哈,竟然又唔係想像中咁奇怪,雞刺身。。 原來同魚生一樣滑滑地幾得意架喎,個feel好似火炙吞拿刺身咁樣。

IMG_1596.jpg

跟住係Chicken Thigh,雞腿,今次係熟嘅。但係我朋友話佢食個舊中間有啲生。

IMG_1599.jpg

轉一轉口味食燒野菜先。Welsh Onion。小洋蔥。好清甜好好味。代替咗唔當造嘅銀杏。

IMG_1601.jpg

開始嚟D重口味嘢啦,雞肝(仲要標明係生區區!)。好似豬潤咁嘅質地,鍾意食嘅會覺得好好食。我本人覺得好食喎!

IMG_1602.jpg

燒茄子同埋燒雞肉丸,都係水準之作。

IMG_1604.jpg

燒鵪春蛋同雞胗。不過鵪春蛋冇我上次響名古屋大銀杏食嘅流心鵪春蛋做得咁出色,普通咗少少。

IMG_1608.jpg

燒筍。正!三四月啱啱係筍當造嘅季節,日本人最擅長就係不時不食。

IMG_1609.jpg

哎喲,雞皮。。。 平時食雞都唔食皮架喎,點解日本人會鍾意將雞皮燒到脆卜卜嚟食。。唔係咁健康囉。。。不過死就死啦!擺落口唔理咁多啦。

IMG_1610.jpg

跟住戲肉嚟,我最鍾意食嘅燒雞翼。佢哋仲教我哋點樣一嘢拆骨,可惜我失敗咗,仲要辣親隻手指。。。 呢個堅好食,加上同平時啲燒雞翼嘅形狀有啲唔同,好特別。

IMG_1611.jpg

燒冬菇

IMG_1615.jpg

套餐就係以上嘅咁多款,睇下食完之後啲竹籤幾壯觀

IMG_1616.jpg

我哋除咗套餐之外,仲追加咗個鳥喜沙律同埋雞心。

IMG_1606.jpg

IMG_1617.jpg

其實我哋冇食到鳥喜最重口味的串燒,就係一,雞籮柚,二,Chicken with egg。。。 唔係雞加雞蛋。。。係雞痴住隻蛋。。。 諗下雞邊樹會有咁嘅地方。。。 真係重口味到呢。。。 我哋當晚見到有兩父女點了。。。 個小女孩望住支嘢,都唔知食唔食好咁嘅樣好好笑!

好啦,飽晒啦!最後以幸福的心靈雞湯作結。

IMG_1618.jpg

其實,日本人選得係日本50大餐廳,當然係實至名歸。都唔使我多加評論。尤其是佢哋能夠將一隻雞解剖到咁仔細,連我哋平時唔會食嘅部位都拎嚟燒就已經不得不寫個服字。更令人敬佩嘅係,成晚只係大師傅(老闆)一個人燒晒所有串燒,火候較到啱啱好,真係佩服佩服。鳥喜,絕對值得串燒愛好者一試,一定唔會令你失望。

 

とり喜 (とりき)
東京都墨田区錦糸1-8-13 小坂ビル1階

03-3622-6202

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    娜娜林 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()